Cancer mamman: GLAD PÅSK!

lördag 11 april 2009

GLAD PÅSK!

Nu var det ett tag sen igen...fy på mig! Just nu flyter allt dock på bra och familjen har lite ledigt. Jag försöker skriva lite på min bok men det går lite trögt just nu, har liksom ingen inspiration. Arbetar istället med lite låttexter åt en kompis inom musikbranschen. Helt nytt för mig men roligt är det! Än så länge är det engelska texter men funderar även på att skriva nåt på svenska. Det är betydligt svårare så vi får se var det landar.

I övrigt mår alla bra just nu. Vi verkar som vi får hit Sanna på heltid vilket jag tror blir bra för henne när stormen lagt sig...
Simon är som vilken unge som helst just nu och nästa kur är planerad till 11/5. Vi njuter av nuet och omfamnar det som är just nu. Våren är här vilket känns underbart!
KRAM!!!

Inga kommentarer: