Cancer mamman: Hej alla!

söndag 25 januari 2009

Hej alla!

Jag har lagt in lite nya bilder från Gran Canaria samt lite bilder från julen. Vi mår ok men det har varit lite skakigt de sista dagarna då Simons värden sjunker trots minskad medicinering. Det är ev. återfall som vi är fullkomligt livrädda för. Nya prover på måndag så håll tummarna för att de är bra! I torsdags hade jag sån ångest att jag bara låg och stirrade i taket men på nåt sätt tar man sig samman och försöker tränga bort de mörka tankarna. Det måste vi för hela familjens skull, ingen mår bra om oron florerar i luften.

Igår fick jag äran att blondera Sannas hår och det blev riktigt bra. Jösses vad stor hon har blivit, vi hänger inte riktigt med... Hon är så duktig, har verkligen blivit självständig den sista tiden. Ibland går hon med Simon eller Elias till dagis på väg till skolan och det verkar som de njuter av det alla tre. MYS!

Jag håller er uppdaterade så gott jag kan.
KRAM!!

Inga kommentarer: