Cancer mamman: Ettårsdagen

torsdag 4 september 2008

Ettårsdagen

Idag är det ett år sen Simon fick sin diagnos. Jag kommer ihåg varje minut av den här dagen och även dagarna innan. Känner av lite stresspåslag i kroppen just nu vilket jag antar är helt normalt. Myntet har två sidor som man säger. Jag är tacksam för att Simon fortfarande finns hos oss och att han, idag, kan leka som vilket barn som helst. Han har i princip fått tillbaka sitt liv med en del förändringar. Å andra sidan kan jag knappt tänka på vad vår familj har gått igenom det senaste året. Vilka oerhörda påfrestningar vi gått igenom, hela familjen men i synnerhet Simon.
Vi är slitna och förändrade som människor men också mer ödmjuka inför livet.

Jag vet att det är svårt att kommentera på denna sida men ni kan maila mig på: asa.wallenholm@bredband.net

KRAM!!

Inga kommentarer: